Cafés Guilis

Od momentu założenia w Madrycie w 1928 r. Cafés Guilis koncentruje się na paleniu kawy. Jest to dynamiczna firma, zanurzona w początkowej fazie ciągłego procesu innowacji, który pozwolił jej zostać liderem horeca w regionie Madrytu i otworzyć nowe rynki w innych krajach europejskich i Stanach Zjednoczonych Ameryki. Z uwagą śledzi ciągły rozwój rynku kawy w celu zapewnienia swoim klientom produktu najlepszej jakości i najlepszej obsługi. Ma program ciągłych inwestycji w ulepszanie obiektów i szkolenie pracowników. W marcu 2018 r. Uzyskał europejski certyfikat bezpieczeństwa żywności: IFS.

Kawiarnie Guilis importują kawę z najlepszych regionów uprawy kawy na świecie - Kolumbii, Brazylii, Nikaragui, Kostaryki, Ugandy, Kenii i Indii - dokonując rygorystycznej selekcji każdego zbioru w celu uzyskania najlepszej oferty produktów w 100% z Arábica. Zielona kawa dociera bezpośrednio do naszej fabryki, gdzie jest palona, ​​pakowana i dystrybuowana codziennie, w celu zagwarantowania świeżej kawy z całą jej esencją, aromatem i smakiem oraz zachowania wszystkich jej właściwości.

Cafés Guilis ma szybki i wydajny system dostaw opracowany przez Dział Logistyki. Firma posiada dużą flotę pojazdów, która pozwala codziennie transportować produkty do wszystkich klientów.

Kawiarnie Guilis ma własną usługę pomocy technicznej, która zapewnia bezpłatną pomoc, gdy klient jej potrzebuje, w celu zagwarantowania prawidłowego działania ekspresów do kawy i młynków, aby zaoferować filiżankę o najwyższej jakości. Firma oferuje również wsparcie finansowe klientom w zakupie ekspresów do kawy i doradza im w zakresie prawidłowego ich funkcjonowania i obsługi.

Z Działu Administracji i poprzez przedstawicieli handlowych firma oferuje stałą obsługę klienta w celu przyjmowania zamówień i spełniania wszelkiego rodzaju życzeń klientów.

Głównym celem kawiarni Guilis jest uzyskanie idealnego kubka. W tym celu przedstawiciele handlowi przechodzą intensywne i ciągłe szkolenie na temat cech kawy i sektora kawy.

Obecnie firma koncentruje się na ekspansji na nowe rynki w Europie, zajmując ważne pozycje w Polsce i Stanach Zjednoczonych.